برای فروش بیشتر به هیچ عنوان تخفیف ندهید

بی هیچ مقدمه ای می رویم سر اصل مطلب کلیه اجناس ۰ درصد OFF یعنی بدون تخفیف .

قابل توجه تمام فروشندگان چه فروشندگان اینترنتی چه بازاری

تا آنجا که ممکن است از تخفیف برای فروش بیشتر استفاده نکنید این را ما نمی گوییم بلکه ژان بقوسیان نویسنده کتاب پرفروش شکستن مرزهای فروش می گوید و همچنین او توصیه می کند به تخفیف به دید هزینه بنگرید . تخفیف می تواند یکی از بزرگترین هزینه های یک شرکت باشد. به جای تخفیف می توانید محصولی ارزان تر را بصورت رایگان به مشتری دهید.

بگذارید با یک مثال ، تفاوت این دو حالت را برجسته تر سازیم . فرض کنیم محصولی را با قیمت ۹۰۰۰ تومان می فروشید. در یک فروش فوق العاده در نظر دارید این محصول را ۲۰۰۰ تومان ارزان تر بفروشید . یک راه آن است که این محصول را با قیمت ۷۰۰۰ تومان بفروشید . راه دیگر آن است که به مشتریان بگویید که با خرید این محصول ۹۰۰۰ تومانی محصول دیگر ۲۰۰۰ تومانی را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. مزیت راه دوم در آن است که به ازای هر فروش ۹۰۰۰ تومان پول دریافت می کنید، نه ۷۰۰۰ تومان . همچنین محصول ۲۰۰۰ تومانی برای شما هزینه ای کمتر از ۲۰۰۰ تومان داشته است ، اما ارزش آن برای مشتری ۲۰۰۰ تومان است .

فرض کنید فروش هر کالای دو هزار تومانی ۵۰۰ تومان سود داشته باشد و کالای نه هزار تومانی سه هزار تومان . اگر تعداد کل فروش صد عدد باشد ، در روش اول صد هزار تومان سود می کنید و در روش دوم ۱۵۰ هزار تومان ، یعنی سود به میزان ۵۰ درصد افزایش پیدا می یابد.

منبع: اختصاصی از سایت کولاب kolab.ir

جوفراست راهنمای خانواده





با وارد کردن ایمیل خودتان در کادر زیر و زدن دکمه مشترک شوید همواره جدیدترین ارسالهای سایت به ایمیل شما ارسال میشود: :

Delivered by FeedBurner

√ سیب دانلود دانلود رایگان بازی،اندروید،نرم افزار،آموزش زبان،موبایل

به اشتراک بگذارید

توضیحات :

نویسنده : admin | تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
تعداد مشاهده : 435 بار | دیدگاه : بدون دیدگاه
موضوعات: سرگرمی, متفرقه, مطالب جالب


برچسب ها

, , , , , , , , ,


دیدگاه ها :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)